lørdag 2. januar 2010

En bra start på dagen


bildet er lånt herfra
For en herlig lørdagsmorgen! Ute av senga klokken 8, noe som ikke er likt meg på en lørdagsmorgen. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør det oftere, er jo så deilig! Har alt fått gjort ganske mye, fyrt opp i peisen, satt på en klesvask, rydda litt, spist litt salat, og brøddeigen står til heving, så når de andre her våkner blir det nybakt brød og omelett til frokost :) namnam!
Og nå sitter jeg i sofakroken foran peisen og hører på Norah Jones. Jeg har det GODT!

Nyttårsfeiringen var velykket, vi var hos søsteren til Lars-Erik. Kosa oss med kalkun og masse annet godt, praten gikk jamt, og det var masse fyrverkeri å se kl 12. Takk for en kjempefin kveld Ann-Kristin og Frank.
Før jeg møtte Lars-Erik var jeg "på druen" hver nyttåraften, men må si jeg syns det er mye morsommere og hyggeligere å dele feiringen edru med mennesker som betyr mye for meg, og greit å huske alt dagen etter ;)

Håper alle der ute har hatt en fin nyttårsfeiring og får et godt nyttår :)

Skal legge ut et innlegg senere i dag og vise en drøm som har godt i oppfyllelse ;)

Nå er brøddeigen ferdighevet, så får vel hoppe ut fra sofaen. Gleder meg til rykende ferskt brød :)



Klemmer fra Karianne

4 kommentarer:

Marias skriblerier sa...

Dette så jo knallgodt ut! :-)

beate sa...

Hei Karianne!

Høres ut som en perfekt start på dagen!

Her er det strålende sol og vi skal ut å ake i dag!

klem Beate

ninabakke sa...

Det er godt å stå opp tidlig synes jeg også! :)

Godt nytt år!

Noatunfrua sa...

Hei Karianne! Godt nyttår!
For en herlig start på dagen!
Tenker dine kjære blir glade for å få nybakt brød med omelett til :) Har du en god oppskrift på brød, forresten?

Vi har også startet dagen med fyr i peisen. Det er noe av det jeg elsker ved vinteren! Nå er frukosten inntatt og jeg fikk akkurat en kopp med kakao av min kjære.... KOS! Etterpå skal jeg fortsette på jobben med å få ut julen! :)

Ha en deilig lørdag!
Klem fra Laila Johanne!