onsdag 13. januar 2010

Rose


Har vært hos legen i dag for jeg er så svimmel om dagen og på veien mellom huset vårt og legekontoret ligger bruktbutikken. Idag var det salg på bruktbutikken, alt på halv pris. Men jeg var så svimmel og ør i hue at jeg tenkte jeg fikk la være å gå innom der, men i det jeg kjørte forbi svingte visst bilen på mirakuløst vis inn på parkeringa til bruktbutikken, skjønner ikke åssen det kunne skje, kremtkremt... ;) Jaja, tenkte jeg, siden jeg alikavel står her får jeg gå inn, besvimer jeg er det vel noen som plukker meg opp etter hvert.
Og angrer ikke på den avgjørelsen, for jeg fant et bilde som hold på å dette fra hverandret, men jeg så at det stakars bildet hadde potensiale.

Ramma var ødelagt og stygg og det var et grusomt grønt paspatour som var litt for lite, men selve bildet var riktig så fint.
Når jeg kom hjem leita jeg gjennom gamle rammer, fant ingen som passa, men ved hjelp av litt pent papir og blonder så var bildet like godt som nytt :)
*
Lars-Erik har bursdag i dag, fyller 24 år, hurra for han :) Her skal det feires med hjemmelaget pizza og avslapping i sofakroken :)
*
Ønsker alle en god kveld

Klemmer fra Karianne

Ingen kommentarer: