lørdag 2. januar 2010

Dukkehus!


 Se hva jeg har fått!!!! Har i flere år ønska meg et fint dukkehus som jeg kan dille opp med tapeter, møbler og masse annet fint, og når vi var og henta bil på Årnes for noen dager siden sto dette i en butikk og lyste mot meg!!! Dro med meg min snille elsklig inn i butikken og sto der og sikla, og da sa Lars-Erik at jeg kunne godt få det av han hvis jeg ville :) Hu dama som jobba der trodde vel jeg var gal, jeg jubla kan man godt si :) Var som et barn på julaften. Kunne ikke komme fort nok hjem og beundre vidunderet :)

Fikk også noen møbler av Lars-Erik, måtte jo ha litt å ha inni der :) Gleder meg til å få mer inni der og tapetsert og litt diverse. Tar gjerne imot tips om hvor jeg kan få kjøpt dukkehusinteriør, har googla litt, men ikke finni så fælt mye ennå.

Har rydda bort jula idag, er fint med jul, men fint når den er over og :) Eneste som er igjen er litt vinterpynt (julepynt som ikke er typisk jul) og juletreet, men det skal i komposten i morgen. også fått tid til å levere søstern i lillestrøm og bytte noen gaver på strømmen. Dette har vært den mest effektive dagen på lenge, som jeg skrev i innlegget tidligere idag fikk jeg unna en del på morgenkvisten og.

Håper dere har hatt en god lørdag :)

Hei og hopp fra Karianne.

8 kommentarer:

Silje sa...

For et nydelig dukkehus! :) Kan tenke det blir stas å fikse og ordne med det!

Jula blir hivd ut herfra imorgen også! Skal bli deilig å komme tilbake igjen til normalen! :)

Anonym sa...

Så lekkert et dukkehus! Snill kjæreste du har. :)

Home By Virginia sa...

Hei og godt nyttår... :)

Lekkert dukkehus du har fått deg og fin blogg du har... Hit kommer jeg igjen... :)

Klem fra Malin Virginia

Anonym sa...

Hei. Fint dukkehus du har fått deg. Innreder selv et dukkehus som jeg har hatt i flere år. Blir til at man må pusse opp og forandre der også. Selv handler jeg hos Bestemors Lekestue i Oslo. Det hun ikke har skaffer hun. Lykke til.
AK

Silke sa...

Så utrolig flott dukkehus. Har tenkt på å kjøpe meg et slikt ett selv. Har siklet litt, jeg også. Fikk låne min mors da jeg var liten, men hun har kasstet det!!! Har snust litt på denne siden:
http://www.enhjorningen.net/

Heidi Marie sa...

ser ut som du liker det samme som svigermor... hun har bygget seg et STORT dukkehus som står i stua hjemme hos dem... du finner link til dukkehusbloggen hennes på bloggen min... kanskje du kan finne noen tips og ideer der???

Godt nyttår forresten!!!

Inga sa...

Heldiggris!!!! Luksus-Inga har ønsket seg sånn lenge, men fornufts-Inga sier at vi ikke har plass. Hm.....

Anonym sa...

Flott dukkehus du har fått deg.
På dukkehusforum.com får du masse inspirasjon og ideer.
Hilsen fra Annemor