søndag 17. januar 2010

Sofakroken en herlig søndag


For en deilig dag! Ingen planer, fyr i peisen og god mat i kjøleskapet  :)

Og jeg nyter dagen i sofaen med bloggtitting og hekling:)
 
I går hadde vi bursdagsfeiring her for Lars-Erik med familien hans, det var kjempekoslig! Praten gikk i ett, alle var glade og fornøyde og maten var vellykka, bedre kan det vel ikke bli ? :)

Har også blitt ferdig med vinduskarm maling, angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det, ble så mye lysere og kosligere i stua. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før...
*
Er litt usikker på om jeg skal ha gardiner eller ikke, og i tilfelle hvordan gardiner... Hva syns dere??
*
 Har fått maleånden litt over meg igjen nå, så neste som står for tur er salongbordet. Gleder meg til å sette i gang :)
*
Skulle gjerne hatt vekk de gigastore høytalerne og hatt en usynlig TV, men er jo veldig glad vi har det når vi ser på film og hører på musikk :) og min kjære må jo få lov til å ha litt bevis på at han faktisk bor her han og :) Han klarte å overtale meg til å få kjøpe et monter til å ha modellbilene sine i i stua i går :( For å si det slik, det får dere aldri se på denne bloggen! Men da får han være fornøyd syns jeg ;) Hihi :) Han har det ikke så fælt altså, han får stort sett gjøre som han vil, men når det gjelder interiør så er jeg sjef ;)


Jeg og pusen ønsker alle en forsatt god søndag

Klemmer fra Karianne

10 kommentarer:

beate sa...

hei og hopp
høres ut som en perfekt dag!
for noen herlige, dype vinduskarmer du har!!! usynlig tv ja, det hadde vært noe...

ønsker deg en fin kveld
klem Beate

Susanne sa...

Hei
Det var et vakkert fuglebur du hadde i vinduet? Er det lov å spørre hvor du har fått tak i det? Jeg tror det hadde blitt veldig fint med gardiner i vinduene, men det er jo min smak da. Jeg er veldig gla i lyse blondegardiner. Det er så vakkert samtidig som det ikke gjør så mye ut av seg. Men smaken er som baken ;p Hehe vet hva du mener med høytalere. Min kjære har noen gigantiske i stuen vår og jeg har lagt inn krav om at han må kjøpe seg noen mindre. Jeg orker ikke synet av dem lenger. Hehe stakkars...Ønsker deg en deilig kveld og en fin start på den nye uka:)
Klem Susanne

LIVS LYST sa...

Jeg digger katten! Jeg vil også ha katt! Jeg må ha meg en katt. En skikkelig interiør-katt. Akkurat som deg! Hihi..! ;O)

Hilsen Liv

MissMette sa...

Hei Karianne
Her har jeg ikke vært før! Kom over bloggen din via via... Så det flotte fugleburet ditt og måtte bare inn og titte :o) kan jeg spørre hvor du har fått tak i det? Klem fra Mette

Yvonne sa...

Heisann. Datt tilfeldigvis innom her, og jeg lurer også på fugleburet! Rålekkert. Kjempekoselig du har det hos deg syns jeg. Selv er jeg akkurat ferdig med hobbyrommet, og er litt fristet til å gå på resten av huset og...
Syns vinduene dine var veldig fine som de er nå jeg. Kommer vel litt an på om det er fritt innsyn utenfra eller ikke.
Her var det masse flott inspirasjon, legger meg som følger hos deg, håper det er greit.
Ha en flott dag!
Klem, Yvonne :)

Shabbycharm sa...

HEI...så göy å se se du er inne i blogglandia igjen.Du var lenge borte syns jeg ?.
har hatt store problemer med pcèn så jeg har nok ikke fått med med meg alt som gar skjedd.
Ha en super uke vennen.
klem bella

Bergfrua sa...

Så koselig du har det i stua di og ikke minst i vinduskarmen!! Fugleburet var knallfint!
Tok meg friheten til å gi deg en award som ligger og venter på bloggen min..

Spennende å besøke bloggen din!

mvh Bergfrua

Ellemeller sa...

Hei. Her har eg ikkje vore før, men eg har lagt deg til favorittlista mi, so eg kjem nok att:)
Er spent på dukkehuset ditt, eg har eit på loftet som eg har store plana for. Har samla møblar i 20 år, so det står ein oppussingsjobb framføre meg, og det det er so koseleg!:)

Anonym sa...

Nydelig fuglebur - hvor fikk du tak i det? ;o)

Syns det ble bra med hvite karmer, utrolig hvor mye hvitt lysner opp et rom.

Her malte vi alle dører fra brunt til hvitt til bildetagning og visning.
Helt utrolig hva det gjorde med rommene ;o)

Jeg har noe til deg inne på bloggen ;o)

nyt tirsdagen

goklem

Mariann Louise sa...

Heisan, jeg kom også over bloggen din via via:)
Slenger meg på som følger, jeg, kanskje du vil gjøre det samme hos meg, du kan jo titte innom?

Tror det hadde blitt søtt med blondegardiner, eller en søt kappe om du ikke vil dekke til for mye?

Ellers var nå dette riktig så koselige bilder:)

Mariann