torsdag 14. januar 2010

Under construction


Nå har den slitte mørkebrune beisen i vinduskarmene irritert meg siden vi flytta hit for over 2 år siden, og i dag fikk jeg nok.

Da var det frem med malekosten. Har grunna og malt 1 strøk i dag, 1 strøk til i morgen så er jeg ferdig :) Gleder meg til å pynte i vinduskarmene i morgen :)  Er veldig glad i de dype vinduskarmene våre, og når de nå blir hvite blir det jo bare halleluja i vinduskarmen.
Har 3 vinduskarmer til i stua som må males også, men de får jeg vente med.

Nå ser jeg på Extrem oppussing, blir så rørt både jeg og Lars-Erik, sitter å sipper begge 2 :)

Nå er det reklame, så da får jeg gå og hente meg litt drikke.
Ha det flott :)

Klemmer fra Karianne

6 kommentarer:

beate sa...

Hei Karianne
Ja, det er lekkert med hvite vinduskarmer!

gleder meg til å se de ferdig stylet!

klem Beate

Ingrid sa...

Det ble en veldig til forskjell! Kjempe mye lysere og finere! :) Hvitmaling er kjekt å ha! :)

Ruths datter sa...

Jeg har en sånn vinduskarm igjen her i huset som må pusses opp.Det er bare så vanskelig å starte opp.Måtte du ikke pusse ned beisen først? Lekkert ble det i karmen.

Ruths datter sa...

Hei du!
Jeg bruker middelet 2clean på keramisk ovnstopp og alle vaskene i huset.det skinner etter bruk.Gamle ting av messing og kobber.Til badekaret.Helt supert ser du og billig.200 kr.Varer i flere år.
Takk for din koselige kommentar inne hos meg.
Klem

My home is my Castle sa...

Så flott det ble :))

Ha en fin helg
Klem,Kari

Queenplinker sa...

Karianne, Takk for tipset om Google Translate. Det fungerer veldig bra!
Jeg elsker bloggen din og så imponert med sying og dekorering, det er vakkert.
Hyggelig å treffe deg, Lynea: 0)