onsdag 30. desember 2009

Nyttårsforsett



2009 har vært et år med mye motgang for meg og mine nærmeste, og dette er et år jeg helst vil glemme så fort som mulig, men vi gir vel ikke opp forde :)
Igår kjøpte jeg dette skiltet på kremmerhuset, på det står det "Live well, Laugh often, Love much", og dette har jeg tenkt til å ha som nyttårsforsett for 2010. Syns det er fint å ha dette hengende som en liten påminnelse :)


Idag er det en helt nydelig dag her på Løken, virkelig hvit jul :) 25 kalde på gradestokken, blå himmel og MASSE snø. Kjørte søstern min til Aurskog tidligere i dag, og det var mange "postkort" motiver bortover. Og lyset er helt fantastisk når det er så klart og så mye snø.
*
Nå skal jeg ut og kjøre litt igjen, ta en tur til Lillestrøm for å hente Lars-Erik og kjøre til Årnes å hente bil :)
*
Hvis jeg ikke er innom her igjen for kalenderen viser 2010 ønsker jeg dere alle et riktig godt nyttår, med mange gode stunder med mennesker dere er glade i :)

Klemmer fra Karianne

3 kommentarer:

beate sa...

Hei Karianne!
Synes du har et fint nyttårs-forsett! Det er viktig med slik påminnelse i hverdagen! Vi må ikke ta hverdags-tingene for gitt!
Stå på!

ønsker deg alt godt i året som kommer!

go´klem fra Beate

Kaoskontroll sa...

Det var et godt nyttårsforsett som jeg henger meg på: :) 2009 har for meg vært et hektisk år, men likevel et mye lykkeligere år enn 2007 og 2008, så her er vi vel på rett vei! ;)

Ønsker deg og dine et fantastisk 2010, slik at alt alt vondt som er lagt bak blir et bittelite ps i det store og hele! :)

Klem

My home is my Castle sa...

Vil få ønske deg og dine et riktig Godt Nytt År !!
Jeg gleder meg til å følge deg videre :)
Takk for et flott bloggår og tusen takk for alle de gode hilsenene du legger igjen hos meg . Jeg setter så utrolig stor pris på dem :)
Nytt år og nye muligheter...
Nyttårsklem fra Kari