lørdag 26. desember 2009


Ja, da er pakkene åpnet, ribba spist, julesangene sunget og oppvaska tatt, og det er 1 år til neste gang.
Vi har hatt en kjempefin julaften her i heimen, alt ble litt sånn i huksenfluksen på julaften siden jeg har ligget med ørebetennelse, halsbetennelse og ikke minst bihulebetennelse, men jula kom fordet og vi storkosa oss:)

Her kommer noen VELDIG ubloggefiserte bilder.

Meg og søstern deler ut gaver

Vi er i full gang med å åpne, jeg har fått en pose twist og har nesten drukna i den :)

Lars-Erik er papirsjefen, han syns ikke det er så morsomt å pakke opp gaver, og det passer meg perfekt for jeg ELSKER det :) Legg merke til katten som ligger på krakken, må jo være med hun og :)

Elisabeth har pakka inn tidenes mest overpynta pakke.

Fikk et lite besøk av svigers på kvelden også, koser oss med nøtter og godis :) Har bare en million skåler på bordet med diverse godsaker i, så her var det nok å velge i. har nok nøtter og godteri langt inn i 2010.

Der var en liten sneakpeak inn i julaftenen vår.
 håper dere også har hatt en fin julaften med mennesker dere er glad i.

GOD JUL

P.S. Skal legge inn bilder av pepperkakehuset vårt i morgen, og kan vel avkrefte det tipset jeg kom med om fløtekaramellene, funker dårlig!

1 kommentar:

beate sa...

Hei Karianne!
Ser ut som om dere har hatt en fin julefeiring!

Kos deg i resten av jula!

klem Beate