lørdag 26. desember 2009

Hei godtfolk!
Da er enda en porsjon ribbe slukt, idag i selskap med Lars-Erik sin familie, det har vært kjempe koslig:) Har vært så heldig med svigerfamilien min, og er så glad jeg har de i livet mitt :)

Men anyway, her kommer litt diverse jul.

Dette kjempesøte hjertet fikk jeg av ei utrolig koslig dame som heter Tove som leser bloggen min, Falt 100% i smak, du er fantastisk Tove :) TUSEN TAKK! Er så glad for at jeg har fått lov til å bli kjent med deg :)

En annen gave jeg ble veldig gla for er dette stettefatet, har sett på det mange ganger i gavebutikken som er her på Løken, og en gang når svigermor var med sa jeg at jeg syns det var så utrolig fint. Og det husket hun tydeligvis, for det lå under treet på julaften :) De fine kulene som ligger på det er også julegaver.
Fikk masse annet fint til jul også, men hjertet og stettefatet var helt klart favorittene.

Her er et bilde av pepperkakehuset vårt, kanskje ikke det peneste i verden, men var moro å lage det ;)
Til og med et par trær utenfor har vi laget.
Og når det gjelder fløtekarameller som lim, var det noe ordentlig klin syns jeg, og ble skikkelig stygt i hjørnene, prøvde å dekke så godt vi kunne i hjørnene. Neste år kan jeg garantere at limpistolen blir brukt istedefor;)

Til sist må jeg bare dytte med dette bildet av pusen som sitter på dataen :) Hihi, sto mye rart på skjermen når hu gikk ned gitt :)

Ha en knallfin kveld alle sammen :)

KLEMMER FRA KARIANNE

Ingen kommentarer: