tirsdag 28. juli 2009

sommer!!!

Nå er det lenge siden jeg har lagt inn noe nytt her, det er fordi jeg har liggi på sykehuset :( jeg er hjemme på perm nå og skal tilbake på sykehuset igjen i morgen, men kan fortelle mer om det senere. nå vil jeg skrive om noe mye hyggligere, hortensiaen som jeg har på verandaen! kom hjem i sta og gikk ut på verandaen, da bare lyste den rosa hortensiaen som sto i full blomst mot meg. man kan jo ikke la være å bli gla av noe sånt:) tok masse bilder av den som jeg skal se på til vinteren når jeg sitter å drømmer om sommer og sol(jeg er ikke noe vintermenneske, og da må man gjøre noe for å holde motet oppe når det snør som værst).
tok litt bilder av denne potterosen som jeg har på bordet ute, elsker fargen på den. er rosa innerst, så blir den champagnefarget og grønn ytterst på kronbladene.





Ingen kommentarer: