tirsdag 7. juli 2009

hatt migrene i dag og:( måtte dra hjem fra jobben for hadde så smerter i hodet:( liker ikke detta her... migrena går så ut over alt, føler at det setter så mye grenser for meg. hvis jeg gleder meg til noe får jeg migrene, hvis jeg gruer meg til noe får jeg migrene, får migrene bare jeg rører på lillefingeren føles det som... vil så gjerne leve et normalt liv hvor jeg kan planlegge ting uten at det blir ødelagt pga hodet mitt. kan jo ikke bare operere bort hodet eller bytte det ut, det funker liksom ganske dårlig. fikk nye medisiner sist jeg var hos legen, men de funka ikke, det var en stor skuffelse(igjen... er jo ikke første typen jeg prøver). skal tilbake til legen 27 juli, får håpe jeg får noe da som kan hjelpe meg. det går så innmari ut over alle rundt meg og, lars-erik, de andre på jobben, venner+++. det er nesten det jeg syns er værst, går med så innmari dårlig samvittighet hele tiden for det. jeg får mange kommentarer på at det er jo bare å gjøre ditt og det er bare å gjøre datt, men det er faktisk ikke det. har prøvd så mye, og det har vært ting som har funka, men det funker for en periode, så kommer migrena tilbake igjen. det er heller ikke sikker at det som funker for andre funker for meg, jeg skjønner at det er veldig lett for andre å ha meninger, for de har jo ikke opplevd det selv. men en ting jeg ikke har forståelse for og som faktisk sårer meg er folk som tror jeg er hjemme fordi jeg ikke gidder å dra på jobben, eller som tror jeg bruker det som unnskyldning.

-karianne-

Ingen kommentarer: