mandag 6. juli 2009


i dag har jeg hatt migrene, begynte i natt og håpa det ville gå over til i dag, meeen neida. så hva skal man ta seg til da?? jo, da blir det butikk tenking og fargetenking i senga. tenker på åssen farger jeg skal ha på veggene, åssen farger jeg skal ha på gulvene, hvor jeg skal ha barneklærne, hvordan sko jeg skal ha, hvor jeg skal ha kassa... det er myyye å tenke på. har i alle fall blitt enig med meg selv om fargen på gulvet. men resten får jeg nok ta litt etter hvert. hvis det er noen som har noen skomerke ønsker er det bare å si ifra, for der er jeg i hvertfall usikker.
når migrena begynte å trekke seg tilbake og jeg kom meg opp fra loppekassa fikk jeg sendt litt mailer til bl.a. blafre(www.blafre.no) og rue deco(www.rue-deco.dk), har fått org nr mitt nå, så nå er det bare å begynne med bestillinger:)
ellers var det litt "action" her i dag, politiet stoppa en utenlandsk bil uttafor her. eneste nedturen var at de bare fikk dra videre, hadde jo håpa de skulle bli arrestert i det minste, men de bare diskuterte litt høylytt også fikk de dra igjen:)
-karianne-

Ingen kommentarer: