tirsdag 16. mars 2010

Carambatack

Idag vil jeg begynne med å takke for alle positive kommentarer til forrige innlegg, de betyr så utrolig mye alle som en:)

Så vil jeg vise dere noe jeg ønsker meg (og antagelig kommer til å kjøpe et par av...)
Disse bildene laget av Anette Mangseth som har butikken Carambatack på Epla.
Syns de er helt nydelige!

Så de på Etsy for en god stund siden og forelsket meg helt, og når jeg fant de igjen på Epla ble jeg ikke noe mindre forelsket akkurat :)



Vi er snart ferdige med å pusse opp soverommet (etter 2 år, kjappe ja...)

og et par av disse jentene hadde vært kjempesøte på veggen der inne.

Anbefaler alle å ta en tur inn i Eplabutikken her og ta en titt på alle de nydelig bildene og kortene

Ønsker alle en superduper kveld :)

Klemmer fra Karianne

8 kommentarer:

Ellemeller sa...

*forelska!*

Heidi Marie sa...

Spessielle men fine bilder :)

Anonym sa...

Flotte bilder - gøy med det som er litt annerledes.
Jeg har ikke sett disse før iallfall ;o)

Jeg har en award til deg på bloggen min og jeg håper du vil ta den imot ;o)

Klem Jeanette

Linecas have sa...

Ja hun lager veldig fine bilder. Liker farge bruken så godt jeg.
Leste forrige innlegget ditt også. Takk skal du ha for din åpenhet. Jeg kan forteller deg at jeg er bipolar med OCD og angst. Jeg sier det rett ut fordi jeg mener det gavner samfunnet nada at det stikkes under en stol. mere respekt og mindre skeive blikk får jeg også. Så fortsett du. Det er mange som er i samme båt. Men ikke riktig helt alle tørr å si det. Men noen må jo begynne ikke sant.
Kjempeklem. Glad for at du følger bloggen min.

Anonym sa...

Du er borte igjen Karianne...

Håper alt er bra med deg.

Klem Jeanette

zanz sa...

Hei hei Karianne,
Velkommen som følger på ZanZ-blog!
Beste hilsen fra jentene på ZanZ :)

Linecas have sa...

Ja de har jeg sett.Hun er virkelig kjempeflink. Skjønner godt du har lyst på noe der.=)

Iselin - Heime hos Oss sa...

Ja, disse bildene var lekre! Takk for tips :)