søndag 9. august 2009

SØNDAG

Fikk pakken jeg hadde bestilt fra stoff og stil i går(jippi!!!!) og starta et "lite" syprosjekt i gårkveld. Skal sy meg et koselappeteppe til kalde høst og vinterkvelder i sofakroken:) Det starta veldig bra, sydde en pute for å "varme opp", fikk bestemt meg for hvem stoffer jeg skulle bruke(de som er nederst til venstre i montasjen), kutta opp firkanter og begynte å sy. Sydde sammen en god del, men fant fort ut at jeg ikke ble ferdig i går, så la det fra meg og gikk til sengs. Fortsatte i dagtidlig, sydde og var glad, helt til det plutselig kom masse forferdelige lyder fra symaskinen min! Prøvde å ta ut undertråden, for fant ut at det var den som hang seg opp, men den var ikke noe mer velvillig forde, prøvde med annen undertråd, men neeei... Bare hang seg opp! Selv Lars-Erik gikk løs på symaskinen, skrudde og fiksa fælt, men ikke noe forbedring :( Så den må nok på et lite legebesøk og få en overhaling.

Når det ikke ble noe prosjekt koselappeteppe i dag ble jeg egentlig litt lat og fant ut at sofaen var veldig god på en grå søndag:) Så da har jeg sitti her i godkroken og sett på sengetøy og diverse fine saker og ting til soverommet som forhåpentlig er ferdig snart... Etter snart 2 år med oppussing der inne... Ja, vi er trege:)Det rommet har liksom blitt nedprioritert, er jo bare jeg og lars-erik som er der inne, mye morsommere å pusse opp og ordne der folk ser det. Men nå må vi bli ferdig snart!

(lånt fra http://www.linenfactory.no/)

De to soveromsbildene over beskriver litt hvordan jeg vil ha det når vi blir ferdige. har lyst på Gant sengetøy, men syns det er litt dyrt... Men det er jo bra kvalitet som holder lenge... Får tenke litt på det og dra rundt og titte litt.


Når det gjelder møbler på soverommet har jeg lyst til å "pimpe" noen kjedelige ikeanattbord jeg har arva etter pappa med tapet på skuffefrontene og nye knotter. Vil også ha et sminkebord, kommode og en lenestol der inne. Trenger heldigvis ikke oppbevare noe særlig klær der siden vi har det på et annet rom.

(lånt fra http://www.ikea.no/)

Ønsker meg en sånn til soverommet

Ellers så har vi vært på hyttetur fra fredag til lørdag på hytta til moren og faren til Lars-Erik, det var knallvær og vi storkosa oss:) Takk for en fin tur Marit og Torbjørn

Ingen kommentarer: